lördag 4 april 2015

vi har alla dem

Guilty pleasures, stavas det så? Borde jag googla och kolla? Antagligen, men orkar inte.
Vilket fall, vi har dem alla. Små saker i vardagen som vi inte kan vara utan eller som ger oss en lite extra glädjekänsla. Här kommer mina:

- youtubers
Detta är en ny för mig, men förtjänar ändå en plats på listan. Att klicka runt bland de underbara människorna som finns på youtube, som tyler oakley, connor franta och alla dess likar. Vem kan inte älska dem?!

- harry potter
Inte ny, gammal och trogen följeslagare. Min uppväxt och min barndom, mitt nu och min framtid. Harry potters värld, för alltid i mitt hjärta.

- behind the scenes, bloopers etc.
Allt som har med att googla vad som sker bakom kameran, är de lika bra vänner som de verkar på kameran? Eller är allt skådespeleri? Om du gillar detta också - sök på supernatural cast. All kärlek till dem!

- disney channel
Kanske denna jag borde mest "skämmas" för? Antagligen, men men. Att sätta på det när man är trött och inte orkar tänka. Perfekt.

nu måste jag städa, så glad påsk världen,

den tvivlande socionomen

1 kommentar:

  1. Tvivlande socionom, ett epitet vi är några som delar... Tvivlar på yrket i vissa fall men inte på att stötta folk. Det finns så mycket att göra och jobba m, du finner säkert rätt nånstans :)

    SvaraRadera